Uncharted Waters With Peter Miller
Peter takes his 39 center console to Bimini Bahamas, targeting sailfish, cobia, sharks, mutton snapper and big grouper with his good friend Clark.
Peter targets Mahi, Wahoo and Blue Marlin off the Island of Anguilla, fishing out of the Cuisinart Resort with friends Julian, Sergio and Zen.