Peter targets Cobia, Sailfish, Giant Grouper and Mutton snapper in The Bahamas
S1, E3: Peter takes his 39 center console to Bimini Bahamas, targeting sailfish, cobia, sharks, mutton snapper and big grouper with his good friend Clark.