Under Correction
The story unfolds in 1946, the first year after World War 2. Crime and corruption were also rampant, and the country's law enforcement resources were stretched to the limits. Captain Ignat Belov is on his way home after the end of his military service. On the train he meets Sych, a criminal whom he has known since childhood. Sych offers him the chance to take part in another risky job .