Under Pressure
Inside a chaotic emergency room in Rio de Janeiro, a team of doctors are torn between their internal personal conflicts, the hardships of the profession, and the surprising dramas behind each patient's history.
Evandro and Carolina stay together, and she reveals a serious fact about her intimacy. At the hospital, they treat a radio host who may lose her voice because of a tumor and a young woman who has attempted suicide but seems terrified.
The doctors deal with a domestic violence victim who refuses to report her husband. Meanwhile, Evandro meets a visually impaired person who asks him to help his guide dog.
An amazing case draws attention from the medical staff while Evandro must face the trial for the death of his wife.