Under the Dome Under the Dome
When the residents of Chester's Mill find themselves trapped under a massive transparent dome with no way out, they struggle to survive as resources rapidly dwindle and and panic quickly escalates.
While the residents of Chester's Mill face the uncertainty of life in the dome, panic is heightened when a house goes up in flames and their fire department is outside of the dome.
When a former deputy goes rogue, Big Jim recruits Barbie to join the manhunt to keep the town safe. Meanwhile, Junior is determined to escape the dome by going underground.