The Great Courses Signature Collection
In Understanding the Misconceptions of Science, join Professor Don Lincoln, a Senior Scientist at the Fermi National Accelerator Laboratory, on a 24-episode exploration of shocking truths about some of science’s most well-known (and often controversial) concepts, including the physics of flight, black holes, quantum mechanics, evolution, and even the possibility of extraterrestrial life.