In 96 richly illustrated half-hour lectures you will survey the main concepts, methods, and discoveries in astronomy—from the constellations drawn by the ancients, to the latest reports from planetary probes in our Solar System and the most recent images offered by telescopes probing the farthest frontiers of space and time.