Underworld, Inc.
Ghost Guns
To get away with a crime, criminals look for completely untraceable guns. Enter the "ghost" gun; an exact replica with a fake serial number and no ballistic record - a gun that is potentially invisible to law enforcement.
Millions of Americans love to gamble, but some forms of gambling are restricted or illegal, pushing them underground where the rules are very different.
Go inside the underground economy of knockoff pharma, where the demand for fake drugs continues to grow and buyers can find an abundance on the Internet, in the pharmacies and on the streets.