Unexpected Falling
Ruan Zhen Zhen (Elvira Cai), a wealthy housewife, has her perfect life shattered when her husband unexpectedly dies, leaving her with overwhelming debt. Approached by loan sharks and lawyers, she is vulnerable and desperate. Attorney Gao Jun (Peng Guan Ying) appears as a potential savior, offering help, but Zhen Zhen remains suspicious of his true intentions. As they work together to resolve her financial crisis, she gradually begins to trust him and sees beyond her initial wariness. Their evolving relationship becomes complex as she tries to understand whether Gao Jun genuinely wants to help her or is simply another opportunist seeking to exploit her vulnerable situation. This is a 2022 Chinese romance thriller drama directed by Yan Yu Tong.