UNKNOWN
Wei Qian (Chris Chiu) is unexpectedly thrust into adulthood after losing his parents, taking on the responsibility of caring for his biological sister and adopted brother, Xiao Yuan (Kurt Huang). Wei Qian dedicates his life to his family's well-being, but the status quo is upended when Xiao Yuan unexpectedly kisses him, sparking confusion and deep emotional turmoil. In an attempt to escape the growing tension, Wei Qian sends Xiao Yuan abroad, but the distance only intensifies the unresolved emotions. As their "taboo" relationship teeters on the edge, will Wei Qian find a way to reconcile his feelings, or will the situation spiral further out of control? Based on a novel written by Priest, this 2024 Taiwanese BL series was directed by Ray Jiang.