UnREAL UnREAL
A family tragedy strikes one of the girls. Quinn continues pushing boundaries when she offers a cash bonus to Jay, Shia, or Rachel to create this season's villain out of the remaining girls.
Broke and drowning under a pile of bills, Rachel is forced to ask her mother for financial support. Her mother agrees but the loan comes with strings attached that will affect Rachel's mental well-being.
The girls are in an uproar when a tabloid story exposes some news about Adam's past. Rachel has to produce a romantic date at Adam's vineyard.
The crew heads to Mississippi for Faith's hometown date with Adam. Rachel makes a startling discovery about Faith, and enlists the help of Adam to protect her. Jeremy and Rachel take the first step towards mending their friendship. Meanwhile, Quinn sues Chet and Shia takes drastic measures to boost a girl's popularity.
Adam gets to meet Mary's family when the show arranges their one-on one date. Rachel and Quinn make some questionable decisions to win a bet with Chet.