Unseamly: The Investigation of Peter Nygard
Unseamly: The Investigation of Peter Nygård delves into the fashion mogul's life. He's been accused of rape and sex trafficking by more than 80 women, which he denies. The series examines the stakes for him and the women who say they were his victims.
Polyester King
Peter Nygård's was a true rags to riches story, as he built an international fashion empire. He was known in Canada as a playboy with a questionable reputation. But in the Bahamas, he became known for an infamous feud with his billionaire neighbor.
Devil in His Eyes
Peter Nygård's public playboy persona was a stark contrast to what former employees describe as dictatorial and abusive. While building his multi-million dollar fashion empire, several women allege he held them captive and sexually assaulted them.
Peter Nygård allegedly used his wealth and power in the Bahamas to develop and execute an elaborate system of luring young local women and girls to his sprawling gated beachfront estate in order to rape them.
Ten women in the Bahamas sue Peter Nygård and his companies in February 2020, accusing him of rape and sex trafficking. Dozens more women join the suit, and in December, he's arrested in Canada on US charges. Nygård denies all the allegations.