Unsupervised
Unsupervised revolves around optimistic best friends Gary and Joel who navigate the harsh landscape of teenage life and try to do what’s right without any parental guidance whatsoever.
Gary and Joel realize they're looked at as kids, so they try to change their image to hook up with girls.
Gary and Joel realize they're poor, so they try to set up Gary's stepmom with the rich father of a new student at their high school.
Gary and Joel want to surround themselves with positive influences so they become managers on the high school baseball team.
Gary and Joel discover that they're in the slow track at school and stage a student uprising to abolish academic segregation.
Gary and Joel's plans to hook up with girls at the school dance are threatened by an outbreak of head lice.