Up Next: Mr Eazi
Mr Eazi knows how to party. The Nigerian singer cut his teeth promoting club shows as a student in Ghana, where he booked emerging artists and learned how to draw a crowd. His signature sound is a laidback, melodic blend of Afrobeats and dancehall that he calls “banku music,” after the Ghanaian dish. It instantly found fans around the world, including another global party ambassador, Diplo, who remixed his breakout hit "Leg Over" this spring.
Up Next: Catch a Vibe
With archival footage and candid interviews, this short film spotlights the Afrobeats singer.
Up Next Session: Mr Eazi
This live performance features the Nigerian singer performing his breakout hit, “Leg Over,” and more.
Mr Eazi sits down in London’s Beats 1 studio with Julie Adenuga to discuss his dizzying rise to fame.