Upotte!! Upotte!!
A teacher who has just transferred into Seishou Academy soon finds himself in the hospital. This is not surprising, considering his students are assault rifles! Kitsune Tennouji of EDEN'S BOwY fame returns after 16 years with a surprising military comedy featuring attractive girls who are actually anthropomorphized guns! The girls are given special characteristics and personalities to match t...
Eru often goes misunderstood by her peers and teachers, and constantly suffers from breaks. After getting into a fight she pulls a no-show, leaving Ichiroku high and dry!
The battle exams continue, and Ichiroku has made it to the semi finals against all odds. The next round brings a pair of very dangerous guns, and Ichiroku is about to find out just how bad they are.