Urban Legend
From Eli Roth and a friend of a friend . . . of a friend comes a nightmarish anthology showcasing classic urban legends. Each cinematically crafted tale preys on our most deeply embedded fears, delivering a horrifying and tension-fueled experience.
The White Dress
An insecure high-schooler buys the perfect prom dress from a vintage store in the hope of impressing her crush. But when she experiences a series of ghostly occurrences, she begins to suspect the dress's previous owner may be haunting her.
Newly divorced Clay uses a dating app to go on his first date in 20 years. It goes well, until he wakes up the next morning alone and without a kidney. With his life on the line, Clay races the clock to get his missing organ back.