The Bellflower Girl
Daikichi Kawachi is a 30-year-old bachelor. He meets an unfamiliar girl named Rin while at his grandfather's funeral. He comes to find out that girl is his grandfather's illegitimate child. There is a palpable rift between Rin and the rest of the family.
Rin finally enters elementary school. Daikichi suggests planting a memorial tree for her. He wonders if Souichi had planted a tree for Rin after she was born. Though not his ideal solution, he seeks out Masako once more for answers...