Vai que Cola
After committing fraud, the scoundrel Valdomiro moves into a boarding house, located in a Rio suburb. Doña Jô, the landlady, receives him as a guest and sees that he has a good heart.
Se Gritar, Pega Ladrão
Valdomiro Lacerda, a fugitive from the police, decides to leave Leblon and hide in Dona Jô's pension. There, he changes his look and disguises himself, but the residents end up recognizing him.
Valdo arrives at the pension, saying that he caught a storm early when he went out to buy bread; Ferdinando washed Valdo's clothes and forgot it on the clothesline; Wilson arrives with the belongings that Valdo lost the night before.