Vampire Academy
Their lives upended by tragedy, Rose's place is in question as Lissa faces her new role at court.
Earth, Air, Water, Fire
Lissa fears the world will learn her secret. Rose must face the consequences of her actions.
The Dominion suffers a great loss. Rose meets her match. Christian receives shocking news.
Rose proves she's a leader, but at a terrible cost. Lissa takes matters into her own hands.
On the Royal Tour, Rose tries to find peace, as Lissa seeks answers about her magic.