One of Us Is Lying
Five students enter detention, but only four come out alive and they all have secrets to kill for.
One of Us Is Grieving
The "Bayview Four" go to Simon's wake and become official suspects in his murder.
The "Bayview Four's" secrets start to drop; Cooper faces the biggest test of his sports career.
The case makes national news; Nate confronts his past; Bronwyn makes a surprising discovery.
The police pressure the suspects; a leaked piece of evidence puts a student in the spotlight.