Vanderbilt MDs
Playing Doctor
Vanderbilt MDs follows seven medical residents as they live and work together. These new residents soon realize that no amount of schooling can prepare them for what it takes to be a doctor.
Mike's chatty demeanor clashes with Louis's quiet focus as they work together in the ER. With Erin working under Tyson as his intern, he doesn't believe she is taking her rotation seriously.
Tyson and Erin are forced to face the harsh reality that not every patient can be saved. Jeremy ponders whether or not he should put his name in the hat to be Chief Resident.
Nearing the end of his fellowship, Train makes a critical decision about his career, forcing him to choose between the perfect job and his relationship.