Velvet Colección
The day after Ana and her friends give a VIP investor a tour of the new Velvet store in Barcelona, a shocking loss puts a damper on the grand opening.
More than a Memory
After a suspicious Ana listens to Sergio's claims, Doña Blanca informs her of past events kept secret; Jonás arrives from Paris with a companion.
Godó adds a last-minute loan condition that worries Clara and Sergio; the store receives a surprise visit from a famous flamenco dancer and her entourage.