Vencer la culpa
When Dulce suddenly disappears, four women join forces to find her. However, all her secrets come to light during the search for her, so they must deal with the truth and the weight of guilt.
Es tu deber como esposa
Yaneli decides to look for her father even though her mother asked her not to. Pablo asks Manuela for help to find his son.
Tamara asks her mother to forgive her father and take care of him again. Leandro tells Manuela that he wants to give his last name to Julieta.