Vencer la ausencia
Un sueño por cumplir
Homero tries to convince Angel to work in his company, but he refuses. Jeronimo decides to help Margarita and Ivan after the accident, both lose their lives.
Jeronimo travels to Mexico to meet his family, but none of them are happy to see him. Julia, Celeste and Esther get very upset with the news of Margarita's death.
Esther finds out that her son passed away. Angel tells Julia that Misael stole a large amount of money from his company.
Lenar cannot hide the discomfort she feels having Jeronimo around. Flavia decides to pay all the expenses of Margarita's funeral.
Lenar confesses to Jeronimo that she is in a relationship with another man. Cuca decides to leave Rayito without saying goodbye to her, because she knows that she cannot take care of her.