Rather than take a more sensible approach to salvaging his grades in time for graduation, Alto summons a bit of otherworldly help. Only after does he learn he’s bound the legendary she-devil Vermeil into service as his familiar!
Vermeil draws the attention of the school’s Dragonriders after she defeats a dragon with a flick of her finger. Later, who will become the second-year representative?
It's not a question if Vermeil's interested in Alto. It's a question if her demonic nature means she's interested in him or only in his mana.