Very Bad Men
Don Juan of Con
A woman discovers that the man she married wasn't a brave surgeon after all, but a cowardly army deserter who had six other wives and a string of prison convictions.
Masters of Greed
A mortgage broking company leaves hundreds of investors in bankruptcy and its puppetmasters in jail, but two prime partners walk free.
The portrait of an unconscionable con man who claims to have been recently transformed by remorse.