Very Superstitious with George Lopez
In trying to reveal the difference between religion and superstition, George uncovers some of life's great secrets.
Can lucky charms and strange rituals actually help fatten our wallets? George Lopez wants to know. But after trips to the Vegas Strip and Wall Street, George learns more than he bargained for.