VIAJES CON SABOR: PERÚ
Peruvian Chef Luciano Mazzetti visits the cities of Arequipa, Cuzco and Lima to show their famous cuisine.
Arequipa, LA Ciudad Blanca
Arequipa is a gastronomic city; Luciano travels spicy famous to try the best traditional dishes; in addition, Luciano walks through a countryside that offers a contrast to the volcanoes of the area.
Lima, ciudad de reyes
The capital of Peru has different gastronomic options; Luciano goes through its markets, the fishing area, its squares and tries the classic Peruvian ceviche; in addition, he visits her at a cupcake factory with a true Peruvian flavor.
The night of Cusco has innumerable options to have fun and enjoy. Luciano knows the Pisco Museum, he also starts his way to Machu Picchu and makes a stop in a very old textile town, Chincheros.
The three most renowned chefs in Peru, Virgilio Martínez, Gastón Acurio and Micha Tsumura share a meal together and recall their experiences in Lima, Cusco and Arequipa.