Videofolio
Take a look at the creativity of professional skateboarders who have not only transformed the sport but they’ve also revolutionised how it’s captured on film. Watch their Videofolios to see how they elevate the skating without overshadowing it.
Eduardo Munoz
Eduardo Munoz has done it all in skating: professional skater, team manager, film-maker, editor and more. Along the way, he made several of Red Bull Skateboarding’s most memorable travel series, so his Videofolio is a thing of greatness.
Marcos de Souza is something of a trailblazer in skateboarding. The Brazilian videographer has forged an unorthodox career, achieving international acclaim for his work outside the USA.
Tim Cisilino has filmed with some of the biggest teams in skating. Check out this footage from the frontline of the US skate scene.
You may not know videographer Richard Quintero, but you’ve sure seen his work. He's the guy who made most of your favourite skate edits lately. Get to know his work through his impressive videofile.