V.I.P.
Beats Working at a Hot Dog Stand
Vallery Irons moves to Southern California, searching for fame and fortune, only to find herself heading a Beverly Hills bodyguard agency. This episode: Vallery is hailed as Hollywood's premier bodyguard.
What to Do With Vallery When You're Dead
Vallery and the agency are hired by an Internet author who fears his tell-all book will put his life in jeopardy.