Virgin River
Carry On
When nurse practitioner Mel moves to a remote town in Northern California seeking a new life, she is startled by the welcome she receives.
After finding an abandoned baby on Doc Mullins' doorstep, Mel and her boss argue over whether to call Social Services or find the newborn's mother.
Mel contemplates being a temporary foster parent to Chloe while grappling with her own grief; Jack works to convince her to stay in Virgin River.
Hope's health scare prompts a difficult conversation with Doc; Charmaine asks Mel uncomfortable questions; Paige has secrets.
Mel and Jack, under pressure, respond to a medical emergency on a remote illegal pot farm; Charmaine and Hope exchange words.
Mel gets a surprise visitor just in time for the town's big dance party; Jack continues to have flashbacks from his time in the military.