Visitors
During his first day on the Pointe-Claire police force, former videogame store owner-turned-cop Richard Garcia deals with the aftermath of a mysterious explosion.
While searching Pointe-Claire's abandoned military base, Richard uncovers the truth behind the recent string of disappearances.
After discovering a confidential file belonging to his grandfather, Richard unravels the events of the past -- and how they connect to the fate of Pointe-Claire.