Volcanic Odysseys
In Indonesia, the air is 40 times above safe levels for humans and sulphuric acid vents from the ground in dense, yellow clouds; small volcanoes are reported to erupt every 15 minutes.
For people who live on active volcanoes, life has an element of impermanence to it.