Volver a caer
Remember the full season is on VIX. Download the app now! Anna Montes de Oca, a gold medal-winning Olympic diver and Mexican national hero, falls in love with a young musician, and goes on a journey of self-discovery — one that society unfortunately does not embrace.
Ana travels to San Gabriel to help her brother with his marriage. Upon arrival, she meets Vico, a young musician whom she seems destined to meet.