Voyagers!
Created Equal
Phineas duels Spartacus in a gladiator match and escapes to Hannibal, Missouri, where Harriet Tubman is fleeing for her life.
Phineas and Jeffrey try to save Teddy Roosevelt from the old West outlaw Billy the Kid.
Phineas and Jeffrey are accused of witchcraft after they interrupt a Salem witch hunt.