Wash It All Away
For the past two years, cheerful and hardworking Kinme Wakana has run a small laundry shop in the seaside hot springs town of Atami. As she goes about her quiet days, Wakana finds herself drawn into the bittersweet, heartwarming stories of the people around her.
Kinme Wakana runs a dry cleaning business in the city of Atami, where she leads a peaceful life.
Customers start worrying about Kinme when she accidentally sleeps in after a night on the town.
After staying up to clean the stained jackets for the festival, Kinme ventures out to join in the celebration.
The hostess at a lavish hotel asks Kinme to clean an old doll and rewards her with time in the hotel's baths.