We Hunt Together
When former child soldier Baba rescues Freddy from a sexual assault, something dark is ignited in them. DS Lola Franks and DI Jackson Mendy investigate the murder of the pair's first victim.
Lola and Jackson find one thing they can agree on after interviewing Freddy. Freddy and Baba seize upon an opportunity to solve two problems with another killing.
Freddy and Baba flee the city with victim number three in the boot of the car, while Jackson and Lola make a breakthrough over a cup of green tea.
It looks like Baba and Freddy got away with murder, but why are they celebrating with a trip to Freddy's old school? And why are Lola and Jackson wandering around in search of a stick?
As Freddy's dark history surfaces, will Lola and Jackson join the dots in time to save the next victim?