Wolf
The Anchor-Ferrers family find themselves trapped and terrorized. DI Jack Caffrey wants justice. But who invited the monsters in?
Watching
The Anchor-Ferrers arrive at their Monmouthshire home, only to be met by a gruesome surprise. In London, DI Jack Caffery receives a clue that could lead him to their rescue.
Torture
DI Jack Caffery accepts the Walking Man's mission - he must find the dog's owner, but his past gets in the way. The Anchor-Ferrers' home invasion takes a terrifying twist.
Jack confronts the old Donkey Pitch case head-on while looking for Bear's owner. Honey and Molina begin to suspect that they are not the only ones playing.
As he probes further, Jack is convinced the Donkey Pitch killer is still at large. Meanwhile, in the house of horrors, Honey grows increasingly paranoid about being watched.
Another creepy gift from Penderecki sets Jack off in a new direction, but are his theories just that? Honey takes control of his predicament, only to find it is too late.
When Jack unearths a clue that leads him to the Anchor-Ferrers' home, our two narratives race forward on a nail-biting collision course.