Wedding Agreement: The Series
On the night of her wedding, Tari suddenly gets served with an agreement from her husband, Bian, stating that their marriage will end after only a year. Bian, whose heart is faithful to his long-term girlfriend Sarah, had only agreed to their arranged marriage to appease his parents' wishes. Tari attempts to win Bian's love.