Weird Earth
Fire Worms and Green Clouds
A mysterious glowing green entity is seen in Australia's nighttime sky; footage of a twisting fire worm may confirm a local legend about a cave-dwelling super serpent.
Weird fog blobs seems to rear up at cars on a dusty highway. A man films a vision of an angel in the clouds over Texas. And what are the skull-sized Ice eggs that suddenly appear on a beach?