Welcome to Waikiki 2
Caught between two women, Cha U-sik comes up with a rather sloppy plan to impress one and avoid the other; Lee Jun-ki faces a major acting challenge.
Han Su-yeon jumps into the job market; Kook Ki-bong and Jun-ki try to promote their guesthouse by appearing on TV.
Ki-bong suffers the consequences of letting Cha Yu-ri in the house, while poor U-sik spirals out of control as old feelings creep back into his heart.
Su-yeon sets U-sik up for a blind date; Jun-ki and Ki-bong battle for the ownership rights to a blanket.
In an effort to protect their friends' feelings, U-sik and Jun-ki hide the truth and bear the heavy burden of silence.