Touch
Cha Jung Hyeok (Joo Sang Wook), a perfectionist makeup artist fallen from grace, finds himself unemployed and in debt. Han Soo Yeon (Kim Bo Ra), an idol trainee who has failed to make her breakthrough, is equally desperate for a chance. When their paths cross, Jung Hyeok offers Soo Yeon a job as his assistant, recognizing her natural talent for make-up artistry. As they work together, they begin to heal from their past disappointments and forge a new path, supporting each other's dreams and potential. Their professional relationship gradually evolves into a deeper connection, helping them both rediscover hope and purpose. This is a 2020 Viki Original romantic comedy drama directed by Min Yeon Hong.