Wentworth
No Place Like Home
Bea’s first day in prison is full of challenges. Still in shock and desperate to speak to her daughter, Bea tries to keep her head down and fit in among the inmates, but they have other ideas.
After her disastrous speech at the media event, Liz resumes drinking to cope, and Erica taps Doreen for the open peer-worker position. Erica dreams about Franky, which makes tutoring her all the more difficult.