What About Brian
Brian Davis is in his early 30s and the only bachelor in his circle of friends. Despite many disappointments, he has not given up hope to still find true love. What doesn't make it any easier: he is secretly in love with Marjorie - the fiancé of his best friend Adam.
The newly-engaged Adam and Marjorie move in together, but pressures at work prevent Adam from helping with the move. When the movers cancel, Marjorie calls Brian and Dave to help with the move.
In the season finale, Brian's new girlfriend brings out Marjorie's jealous streak, Dave embarks on a stakeout to follow Deena, and Nicole hides from Angelo that she's on fertility treatments.
Brian returns home six months after leaving town; Dave and Deena suffer the fallout of experimenting with an open marriage.