What To Do When Someone Dies What To Do When Someone Dies
In this "very superior psychological drama" (Daily Express, UK), happily married teacher Ellie (Anna Friel, Pushing Daisies, Marcella) is devasted when her husband (Marc Warren, The Good Wife) dies in a car crash-with another woman in his car. The police dismiss it as an extramarital affair, but Ellie feels certain that something is not right and determines to learn the truth about the accident.