What's Your Hustle?
Inner City Legend
From a fateful training session with legendary boxing trainer Freddie Roach to becoming Los Angeles' pride, this is the story of the Inner City Legend - professional boxer, Scrappy Ramirez.
Professional boxer, army veteran, and father Blake Mckernan fought the biggest fight of his life opening up for an out-of-retirement Mike Tyson over 20 years after falling in love with the sport. Things were never easy. This is Blake's story.
Ani Sanyal is the son of Indian immigrants. Entranced in the world of hip hop. real estate, and creative content, he built a multi-million dollar platform in his 20s and changed his family's trajectory forever. This is his story.
Losing his father made Alex realize the importance of father figures in his community. As an actor/entertainer, Alex vowed to set out to achieve everything he said would in his father's name. This is his story.