Whether or Not
A routine medical checkup turns Sui Mono's (Misato Ugaki) life upside-down when she's diagnosed with infertility, leading to her boyfriend of seven years breaking up with her. Soon after, Sui sees him flirting with another female coworker and rumors of her health issues spread throughout the company, resulting in her resignation. Hoping to lift her spirits, Sui's friend introduces her to Mao Tsukidome (Jyutaro Yamanaka), a handsome younger man. Mao is kind and gentle, expressing concern for Sui when her self-esteem is at its lowest. He successfully brings Sui out of her sorrows, and Sui's ready to move on with her life. But when she starts a new job and moves into her new housing, she's shocked to find that Mao is her new neighbor. Will Sui end up with a fresh start in both life and love? This drama was adapted from the manga of the same name by Mika Asahina.