White Fang
Coming Home
Adam and Kate Scott, together with their teenage son Matt, go back to Kate's old hut in the Rocky Mountains. Matt rescues White Fang, a loyal and devout dog that is obliged by its owner to participate in street fights.
The Birthday
It is Matt's birthday, but he wants to be on his own. His grandfather Scott arrives to the house for the celebration. In the meantime, Kate has an accident.
Matt and White Fang are playing basketball when they meet a tough boy whose name is Eddie. The kids become friends soon, but everything gets complicated when Eddie turns into the prime suspect in a shop robbery.
A thug is jealous of Matt and Maggie's relationship and wants to start a fight. Adam is consulted about a new building proyect.
Matt and Hank meet Hawkeye, an old pilot who refuses to stop flying, and he invites them to go for a ride at his plane. One day, he runs out of luck and has an air accident. Matt and White Fang go to help him.