Who Is He
In 1988, rookie police officer Wei Guo Ping (Zhang Yi) survived a harrowing serial murder investigation that claimed the lives of several colleagues. The murderer vanished without a trace, leaving Wei deeply affected. Now a captain in the 1990s, he continues to serve with dedication, supported by his loyal ally Nie Xiao Yu (Chen Yu Si), a young woman whose life he once saved. When a new series of gruesome crimes involving dismembered bodies rocks the city of Ningjiang, Wei must draw upon all his detective skills to uncover the truth. Could these horrific incidents be connected to the terrifying events of 1988? This is a 2023 Chinese crime drama directed by Bao Cheng Zhi.