Who Killed Jenni Rivera?
A look at the mysterious death of Latin superstar Jenni Rivera through intimate footage and interviews, delving into the horrific 2012 plane crash.
The Mexican Connection
The connection between Jenni Rivera and Mexican drug cartels becomes a potential source of concern.
Rocked by threats within her inner circle, Jenni decides to make significant changes in her life.